Activiteitenbeheer
Plan en beheer activiteiten moeiteloos.
Luwio lost de dagelijkse uitdagingen van ingewikkelde administratie en omslachtige inschrijvingsprocessen op door alles te centraliseren in een gebruiksvriendelijk platform.
Plan en beheer activiteiten moeiteloos.
Luwio lost de dagelijkse uitdagingen van ingewikkelde administratie en omslachtige inschrijvingsprocessen op door alles te centraliseren in een gebruiksvriendelijk platform.
Organiseer je buitenschoolse opvang voor kinderen? Dan weet je hoe complex het beheer kan zijn. Luwio helpt je om inschrijvingen, aanwezigheden, communicatie én facturatie overzichtelijk te centraliseren. Alles digitaal, gebruiksvriendelijk en afgestemd op jouw werking.
Koppel je aanwezigheden aan een slimme facturatiemodule en maak het jezelf makkelijk. Zo hou je de administratie eenvoudig, transparant én correct.
Genereer automatisch facturen op basis van geregistreerde aanwezigheden.
Bied ouders helder inzicht in kosten via hun eigen profiel.
Exporteer eenvoudig gegevens naar je boekhoudpakket.
Sodales tempor sapien quaerat ipsum undo congue laoreet turpis neque auctor turpis vitae dolor luctus placerat magna and ligula cursus purus vitae purus an ipsum suscipit
Sapien quaerat tempor an ipsum laoreet purus and sapien dolor an ultrice ipsum aliquam undo congue cursus dolor
Purus suscipit cursus vitae cubilia magnis volute egestas vitae sapien turpis ultrice auctor congue magna placerat
Stadsdiensten opereren zowel binnen hun eigen gemeente (innergemeentelijk) als in samenwerking met buurgemeenten (intergemeentelijk). Een moderne softwareoplossing moet beide scenario’s ondersteunen: van gedeelde infrastructuur en gezamenlijke inschrijvingen en kortingen. Luwio ambieert dat sportdiensten efficiënt kunnen samenwerken, zonder administratieve kopzorgen of technische beperkingen.
Een stad of gemeente werkt met verschillende systemen: betalingen, boekhouding, identiteitsregistratie en meer. Zonder goede interoperabiliteit leidt dit tot dubbel werk en foutgevoelige processen. Luwio zorgt voor vlotte integraties met bestaande software, waardoor gegevens automatisch worden uitgewisseld en sportdiensten efficiënter kunnen werken zonder technische hindernissen.